SQAS (Safety & Quality Assessment System) to zespół procedur funkcjonujących w ramach firmy, który określa poziom bezpieczeństwa oraz jakość działań w obrocie produktami chemicznymi. SQAS dotyczy zarówno materiałów niebezpiecznych jak
i neutralnych. Solidaris Sp. z o. o. posiada certyfikat SQAS od 2013 roku, systematycznie potwierdzając swoją stabilność i wiarygodność.
Najważniejsze cele i politykę firmy określiliśmy w obowiązujących Politykach: Antykorupcyjnej, Antymobingowej, Bezpieczeństwa Informacji, Jakościowo-Środowiskowej, Deklaracją bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i środowiska, Personalnej, Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, Profilaktyki Nadużywania Środków Odurzających oraz Kodeksie etycznym.
Aktualne cele, które realizuje firma:
- Świadczenie usług wysokojakościowych, spełniających wymagania Klientów.
- Realizacja programu prewencyjnego zachowania bezpieczeństwa w czasie jazdy (BBS).
- Ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu.
- Przeciwdziałanie i zwalczanie wszystkich przypadków mobbingu, dyskryminacji i molestowania.
- Podejmowanie wszelkich działań mających na celu zapobieganie przejawom
i próbom łapownictwa oraz korupcji. - Stałe podnoszenie świadomości pracowników.
- Stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego.
- Zmniejszanie emisji zanieczyszczeń.
- Indywidualne i rzetelne podejście do Klienta i zdobycie jego trwałego zaufania.